Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2012

ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΣΤΟ "ΧΥΤΗΡΙΟ", Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ ΚΑΙ Η ΕΛΛΑΔΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ

Είναι αλήθεια ότι τα επεισόδια στο "Χυτήριο" συζητήθηκαν πολύ. Κανάλια και δημοσιογράφοι επιτέθηκαν φραστικά στους διαμαρτυρηθέντες και δε δίστασαν να τους ονομάσουν φανατικούς, θρησκόληπτους και σκοταδιστές. Στηλίτευσαν την παρουσία μελών της Χρυσής Αυγής στα επεισόδια και έκαναν λόγω περί φασισμού και ναζισμού. Ας μη μιλήσουμε βέβαια για την κα. Ρεπούση (του συνωστισμού της Σμύρνης) που έκρινε απαράδεκτη τη στάση του Σεβ. Μητροπολίτη Πειραιώς κ. Σεραφείμ να ...φωτογραφηθεί δίπλα από τον Χρυσαυσίτη Χρήστο Παππά στο αστυνομικό τμήμα στο οποίο και θα κατήγγειλε τη βλάσφημη παράσταση.


Ειναι όλα αυτά σκοταδισμός ;

Κατ' αρχήν τα πολυαγαπημένα μας ΜΜΕ(ξαπάτησης) αρέσκονται στο να κοτσάρουν ταμπέλες. Αν κάποιος κρατούσε Σταυρό έξω απ' το "Χυτήριο" γινόταν αμέσως «θρησκόληπτος» και όποιος κρατούσε σημαία με μαίανδρο γινόταν «ναζιστής». Μπορεί να έχουν και δίκιο σχετικά με την προέλευση των ανθρώπων που βρισκόταν στον τόπο της "παράστασης" αλλά δεν είναι δυνατόν όταν κάποιος διαμαρτύρεται επειδή ο ίδιος ο Θεός του και οι Απόστολοί Του βλασφημούνται και προσβάλλονται με τον πιο χυδαίο τρόπο να βαφτίζεται με συνοπτικές διαδικασίες «σκοταδιστής» και «μεσαιωνιστής». 

Είναι εντελώς λογικό, όταν ανεβάζεται μια τέτοιου είδους παράσταση σε χώματα βαμμένα με το Τίμιο Αίμα των Μαρτύρων μας, να εγείρονται αντιδράσεις κατά τον ίδιο τρόπο που θα εγειρόταν αντιδράσεις εάν ανέβαινε στη σκηνή μια παράσταση που θα εξύβριζε τους ήρωες του ΄21, τον κομμουνισμό ή τον Κωνσταντίνο Καραμανλή. Γιατί δηλαδή όταν η Κιτσοπούλου ανέβασε μια υβριστική για τον Ήρωα Αθανάσιο Διάκο παράσταση όλοι συμφώνησαν για την αισχρότητά του περιεχομένου της ενώ στην περίπτωση του Corpus Christi δεν καταδικάστηκε ποτέ και από κανέναν δημοσιογραφίσκο το περιεχόμενό του αλλά μόνο και μόνο τα επεισόδια που έλαβαν χώρα;


Έπρεπε οι θεατές να εμποδιστούν;

Αφήνοντας στην άκρη την κοτσάνα περί σεβασμού της ελευθερίας των άλλων που παραχρησιμοποιήθηκε τελευταία, θα πρέπει όλοι μας να συνειδητοποιήσουμε ότι αυτό που γινόταν εκείνη τη μέρα στο Γκάζι ήταν αντισυνταγματικό. Όταν προσβάλλεται τόσο βάναυσα η κυρίαρχη θρησκευτική πίστη ενός λαού και ενός έθνους υπάρχουν συνταγματικές ποινικές κυρώσεις που απαγορεύουν τη συνέχεια τέτοιου είδους προσβολών και είναι προφανές ότι και το «Corpus Christi» εντάσσεται σε αυτές. Τόσο λοιπόν οι παραθρησκευτικές οργανώσεις (τα κανάλια μάλλον ζήτησαν πιστοποιητικά κοινωνικών φρονημάτων από τους ανθρώπους αυτούς) όσο και η Χρυσή Αυγή (που κακώς εξύβριζε τους συντελεστές της παραγωγής) είχαν κάθε λόγο να πάρουν το νόμο στα χέρια τους εφόσον τα όργανα του νόμου, τα οποία θα έπρεπε και να εφαρμόζουν την τάξη, απουσίαζαν εκκωφαντικά.


Αντισυνταγματικοί, αλλά;

Κάποιοι λένε ότι μπορεί να είναι αντισυνταγματικοί οι παραγωγοί του «Corpus Christi» αλλά ότι το Σύνταγμα θα πρέπει να αλλάξει και να αποβάλλει τέτοιου είδους διατάξεις απαγόρευσης του λόγου όταν προσβάλλονται θρησκεύματα. Μα αυτό είναι εντελώς παράλογο. Όταν καταργήσεις τις διατάξεις αυτές από το Σύνταγμα και ο κόσμος καταλάβει ότι είναι παντελώς απροστάτευτη η πίστη του από το οποιοδήποτε νομικό πλαίσιο τότε θα αναγκαστεί να είναι πιο παρορμητικός στις αντιδράσεις του και να παίρνει με μεγαλύτερη άνεση το νόμο στα χέρια του... 

Πέρα απ’ αυτό -με την ίδια λογική της ελευθερίας του λόγου- θα πρέπει να καταργηθεί και η οποιαδήποτε προσβολή για οποιοδήποτε φυσικό πρόσωπο της χώρας. Μπορούμε άνετα να βρίζουμε και τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, το γείτονά μας, το διπλανό μας χωρίς καμία ουσιαστική κύρωση. Αλήθεια όμως, όταν οι πολίτες νοιώσουν νομικά απροστάτευτοι μπροστά στις ύβρεις των άλλων τότε μήπως θα αναγκαστούν οι ίδιοι να προβούν σε ακραίες πράξεις που τόσο στεναχωρούν τα εγχώρια ΜΜΕ;


Περασμένα, ξεχασμένα, κομμουνιστικά και μεροληπτικά


Βέβαια, όλοι ξέχασαν τους αρχιτραμπούκους του ΚΚΕ που εμπόδιζαν τους ανθρώπους να παρακολουθήσουν στον κινηματογράφο την ταινία του Νίκου Γκατζογιάννη "Ελένη" σχετικά με το βρώμικο ρόλο του κόμματός τους στον  αλληλοσπαρακτικό εμφύλιο και το εκτρωματικό παιδομάζωμα. Η βία και η καταπάτηση της ελευθερίας των ανθρώπων όταν γίνεται από αριστερόφρονες ερμηνεύεται πάντοτε ως λαϊκή οργή και ξέσπασμα ενώ όταν οι Χριστιανοί πάνε να αποτρέψουν τη συνέχιση μια βλάσφημης και αισχρής παράστασης καθίστανται φανατικοί ιεροεξεταστές και θρησκόληπτοι...


Ο Πειραιώς

Ο Σεβασμιώτατος Πειραιά έγινε και πάλι στόχος πολλών αριστερών αλλά και πολλών χριστιανικών διαδυκτιακών κύκλων λόγω της κοινής εμφάνισής του στο Α.Τ με το βουλευτή της Χρυσής Αυγής Χρήστο Παππά. Στους αριστερούς κατήγορους δε θα θελα να απευθυνθώ αφού ακόμα κι αν δουν τον Σεραφείμ να περπατάει πάνω στο Σαρωνικό θα πουν ότι δε ξέρει κολύμπι, αλλά κυρίως στις χριστιανικές ιστοσελίδες που τον κατηγόρησαν για συνεργασία με τους νεοναζί και που θεωρώ τις αντιδράσεις τους κάπως υπερβολικές. 


Ο Σεβασμιότατος έχει καταδικάσει απερίφραστα τον εθνικοσοσιαλισμό σε εγκύκλιό του και, όπως εξήγησε σε ανακοίνωσή του, ο βουλευτής της Χ.Α παραβρέθηκε εκεί για να στηρίξει τον Μητροπολίτη χωρίς την πρόσκληση του ιδίου αλλά και εν παντελεί αγνοία του ενδεχομένου ερχομού του.  Δυστυχώς υποψιάζομαι ότι αν η μήνυση κατά του «Corpus Christi» γινόταν όχι συνοδεία ενός Χρυσαυγίτη βουλευτή αλλά ενός Συριζαίου βουλευτή (όχι δε λέμε ανέκδοτο…) τότε οι αντιδράσεις θα ήταν διαφορετικές, αφού είναι πολύ πιθανόν να δινόταν η ερμηνεία ότι οι φανατικοί Χριστομάχοι του αριστερού χώρου άρχισαν να αλλάζουν και να γίνονται εν μια νυκτί φίλοι της Εκκλησίας. Στην περίπτωση βέβαια της Χρυσής αυγής (έστω και αν ψευδώς ή αληθώς υποστηρίζει ότι είναι φιλορθόδοξη από το ΄92) το όλο συμβάν ερμηνεύθηκε ως ψηφοθηρικό σόου και υποκριτικό τέχνασμα...




Ο Σιατίστης

Ο Σεβασμιώτατος Σιαστίστης κ. Παύλος (που είχα την τιμή να τον γνωρίσω από κοντά) έκανε μια σοφή και νηφάλια παρέμβαση. Τόνισε τη σημασία του Χριστιανικού πνεύματος αντίδρασης και την καταδίκη των ακροτήτων. Σ΄ αυτό όμως που υστερούσε η ανακοίνωσή του ήταν η απάθεια με την οποία μας καλεί να αντιδρούμε όταν προσβάλλεται η Αγία Πίστις μας και η οποία έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τη στάση που τήρησε ο Γέροντας Παΐσιος όταν συμφώνησε με τη μήνυση κατά του καζαντζακικοσκορτσεζικού Τελευταίου Πειρασμού.

 Επίσης ξέχασε να αναφερθεί στην Αριστερά και στο βρώμικο αντιχριστιανικό της ρόλο που έχει μάθει να υπερασπίζεται επιλεκτικά τα δικαιώματα των όσων θίγονται από την δήθεν καταπάτηση της ελευθερίας του λόγου. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να τον επαινέσει από την εξαίρετη εκπομπή της ΕΤ3 «Λαβύρινθος» η κα Ευαγγελία Αμανατίδου του ΣΥΡΙΖΑ που πριν κάποια χρόνια παραβίασε το άβατο του Αγίου Όρους. Ο Λένιν, όμως, έλεγε: «Όταν σε χειροκροτούν οι εχθροί σου τότε ψάξε να βρεις ποιό λάθος έχεις κάνει»...


Η Αριστερά


Και μέσα σε αυτό το κλίμα η ...ελληνική αριστερά έσπευσε ως καλή μάνα όλων των παρατρεχάμενων ψευτοκαλλιτεχνών να υπερασπιστεί το «Corpus Christi». Φυσικά δεν περιμέναμε κάτι διαφορετικό από τους υπερασπιστές των αρχιεγκληματιών Στάλιν, Μάο και Πολ Ποτ που προσπάθησαν να εξαλείψουν με τον πιο απάνθρωπο τρόπο τη θρησκεία από τις καρδιές των λαών τους και το μόνο που κατάφεραν να κάνουν είναι εκείνοι να λιώνουν κάτω από τα κόκαλά τους και οι πρώην σύντροφοί τους να είναι κάθε Κυριακή στην Εκκλησία. Βέβαια, αν κάποιοι Χριστιανοί προσπαθούσαν να γελοιοποιήσουν τον Μωάμεθ με οποιοδήποτε τρόπο τότε η Αριστερά θα πήγαινε με το μέρος τους ακόμη κι αν οι πασιφιστές της Μέκκας ήθελαν να αποκεφαλίσουν το σκηνοθέτη...


Συμπέρασμα:

Τέτοιες παραστάσεις δημιουργούνται με σκοπό να προκαλέσουν για να προκαλούν. Ούτε το pizzaboy του δε θα ξερε το Λαέρτη Βασιλείου χωρίς το συγκεκριμένο θεατρικό έργο, οπότε και κατανοούμε και το λόγο για τον οποίο το ανέβασε. Αν ανέβαζε την "Αντιγόνη" να μεταφερόταν στη σημερινή εποχή ή το "Bugatti Veyron ο Πόθος" αντί για το "Λεωφορείον ο Πόθος" το πολύ πολύ να τον έδειχνε η Βίκυ Φλέσσα. Τώρα τον έδειξε και η Τρέμη. Αλλά αυτό δε σημαίνει ότι εμείς οι συνειδητοποιημένοι Ορθόδοξοι Χριστιανοί δε θα πρέπει να είμαστε τόσο μάχιμοι όσο και παρόντες σε οτιδήποτε καθυβρίζει και προσβάλλει Αυτόν που μας έσωσε δια Της Σταυρικής Του Θυσίας...